فک و فامیله داریم جدید ۹۲

الهه ی بهار!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ الهه ی بهار! خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.



به مامانم میگم : برم چند روز خونه مامان بزرگ بمونم ( مامان بابام )
میگه : می خوای بری حمالی؟
میگم : پس میرم خونه مادر( مامان مامان )
میگه : آره اتفاقا یه خورده هم کمکش میکنی !
فک و فامیله ما داریم؟
فک و فامیله داریم جدید ۹۱

مامانم میگه : آب جوش میریزی بسم الله بگو
میگم : مگه جنها بیکارن بچشونو بیارن تو ظرفشوییه ما
میگه : خب بچن دیگه شیطونن خودشون میان!
فک و فامیله داریم؟؟؟؟
فک و فامیله داریم جدید ۲۰۱۳

با کلی ذوق و شوق رفتیم شیرینی تر خریدیم و رفتیم خونه دختر داییم
اما نامردا شیرینی خشکای یه هفته پیشو برامون با چایی آوردن
آی حرص خوردیم … آی حرص خوردیم …
فک و فامیله داریم جدید ۲۰۱۴

رفتیم خونه فک وفامیلامون ، بی شعورا هیچ کار خاصی نکردن که من بتونم اینجا بنویسم
ایندفعه واقعاً از همه تون می پرسم : فک و فامیله داریم؟
فک و فامیله داریم جدید ۲۰۱۲

یه روز رفتم خونه عمم شب خونشون بخوابم بعد یادم رفته بود که مسواکم ببرم
بهش گفتم بعد گفت : اشکال نداره مسواک شوهرم هست با هم استفاده کنین
نه واقعا فک و فامیله داریم؟
فک و فامیله داریم جدید اسفند ماه

به سلامتی مامانا که موقع بازی های تیم اسپانیا می پرسن لیونل مسی چرا بازی نمی کنه ؟
ای خدا !!!* ما اصلا فامیل نمیخوایم ….
فک و فامیله داریم جدید فروردین ماه

سالگرده ازدواجمونه دارم حرفهای عاشقونه میزنم و از خاطراتمون میگم
خانومم میگه به نظرت خطهای را ه راه روی بدن دوتا گورخر با هم فرق میکنن !!!!
نه جان من به اینم میگن فک و فامیل ؟
فک و فامیله داریم جدید بهار

به مامانم میگم : فلانی زنشو طلاق داده چرا پسرشو خودش بزرگ نکرده ؟
میگه : پسرشو داده بابابزرگش آخه بابابزرگش اولاد نداره !
فک و فامیله داریم؟
فک و فامیله داریم جدید زمستونی

به داداشم میگم : اگه بمیرم چی کار میکنی؟
میگه : خیالت راحت خودم فیسبوکتو به روز میکنم
یه همچین فک و فامیلی دارم من !!!!
فک و فامیله داریم جدید خنده دار

به داداش کوچیکم دارم میگم : برو یه لیوان آب برام بیار
میگه : من خودم تشنه ام نمی رم آب بخورم واسه تو آب بیارم
این فک فامیله ما داریم ؟
فک و فامیله داریم جدید باحال

زن عموم زنگ زده میگه : دارم آش میپزم رشته کم دارم برو برام رشته بگیر
براش خریدم بردم دادم بهش بجای تشکر میگه : چقدر دیر کردی چرا از این رشته ها گرفتی و …
آخر سر هم میگه : خوب دیگه میتونی بری
یه تعارف نزد بریم تو آش که نه یه چایی بده بخوریم تو این سرمای زمستون
فک و فامیله داریم؟
فک و فامیله داریم جدید امروز

یکی از فامیلامون (دختر ) یک سال مالزی بود ، بعد دو سال رفت کانادا ، تنهام زندگی میکنه . واسه تعطیلات برگشته ایران . خواست بره کیش با دوستش ، باباش اجازه نداد ! گفت نمیذارم تنها بری مسافرت !
فک و فامیله داریم ؟


 یکی از فامیلامون خیلی سال پیش که راهنمایی بود موقع امتحانا تقلب نوشته بود تو برگه های کوچیک با خودش برده بود سر جلسه،یکی از سوالا اومده بود فامیله تنبلو خجسته من حال نداشته جوابو بنویسه،برگه تقلبشو چسبونده بود به برگه امتحان جلوی سوالشم نوشته بود جواب ضمیمه شده،معلمشم فهمیده بود تقلب کرده انداخته بودتش،یه همچین فامیلای فراخ و داغانی دارم من

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 20:23 ] [ vaiolet 96 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه