الهه ی بهار!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ الهه ی بهار! خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

یکی سوار تاکسی میشه میبینه ضبطش روشنه
میگه آقا خاموش کن زمان پیامبر موسیقی نبوده.
یارو میزنه کنار پیادش میکنه میگه :زمان پیامبر هم تاکسی نبود وایسا تا شتر بیاد.


دوستم گلوش چرک کرده بود پرسید چیکار کنم ؟

بهش گفتم آب قند قرقره کن خخخخخ

یه هفتس کلا نمیتونه صحبت کنه

دکتر گفته مجرای تنفسیت شکرک بسته

 


حافظه تاریخی؛؛؛ یعنی من عاشق نویسنده فیلمنامه ای هستم که فیلمنامه خودش رو یادش میره! اول سریال میگن خانوم تون باردار میشه ولی بارداری براش خطرناکه ، آخر سریال مشکل ناباروری ش رو حل می کنن بهش 5 قلو میدن!

رفتم از دستگاه خودپرداز پول بگیرم مبلغ رو زدم 50,000 تومان
یه ده هزار تومنی داد! سه تا پنج هزار تومنی داد!
پنج تا دو هزار تومن داد! پونزده تا هزاری!
یه لحظه دلم واسه دستگاه سوخت،نزدیک بود پولو برگردونم تو دستگاه!
طفلی خودشو کشت 50 تومن منو جور کرد!


بابا: منو بیشتر دوست داری یا مامانتو؟
پسربچه: هردوتاتونو
بابا: اگه من برم آمریکا مامانت بره فرانسه تو کجا میری؟
پسربچه: فرانسه
بابا:خوب این یعنی مامانتو بیشتر دوست داری دیگه!
پسربچه: نه من فرانسه رو دوست دارم
بابا:اگر من برم فرانسه مامان بره آمریکا تو کجا میری؟
پسربچه: آمریکا
بابا:چرااااا؟
پسربچه: چون قبلا فرانسه بودم :)))
بابا : کثافت

ریشه یابی؛؛؛میگم امتحان چی کار کردی؟
میگه جام بد بود خوب نشد.
میگم یعنی یعنی چی جام بد بود؟
میگه یعنی شاگرد زرنگ دور و برم نبود!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 22:9 ] [ vaiolet 96 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه