چرت و پرت

الهه ی بهار!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ الهه ی بهار! خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


امروز کنار خیابون ایستاده بودم...
یه دختره با جنسیس اومد جلوم ترمز کرد و
گفت: ببخشید میخوام برم صادقیه...
منم بهش گفتم:
کار خوبی میکنی.. خیلی جای خوبیه...
برو به امید خدا...
از خنده دیگه نمیتونست حرکت کنه...
--------------------------------------
استاد اومده سر کلاس میگه
:
بچه ها این درسه سختیه و عمقش زیاده...
بد از اونور کلاس یکی شروع کرد به دست و پا زدن...
استاد پرسید چی شد؟
دوستش گفت: غرق شد دیگه استاد
---------------------------------------
تو ایستگاه اتوبوس بودم کنار یه دختره..
بهش گفتم ببخشید خانوم..
گفت: درد ببخشید، زهر مار ببخشید: |
آدم نباید ازدست شما پسرا آرامش داشته باشه: |..
منم هیچی نگفتم وقتی بلند شد بره با مغز اومد تو زمین: |
خدا شاهده میخواستم بگم بند کفشت بازه
------------------------------------------
تو کلاس داشتم با دوستم پچ پچ میکردم استاد اومد با خط کش بهم اشاره کرد و گفت:
تهِ این خط کش یه آدم ابله وجود داره...
منم گفتم: استاد منظورتون کدوم تهشه...:|
نمیدونم چی شد که اخراجم کرد!!!

--------------------------------------------
آقای پلیس بخدا قسم این خانم خواهرمه
ترو خدا بزارید بریم
پلیس: عزیزم من که گشت ارشاد نیستم، من مامور راهنمایی رانندگی هستم
این خانم مادرتون هم که باشن نباید دوتایی پشت فرمون بشینید: |
------------------------------------
مسابقه پیامکی ایرانسل (هر پیام ۷۵تومان) برنده: هر روز لپ تاپ
سوال:
۱: اب خوبه؟ بله
۲: درخت چه رنگ است؟ سبز
۳: اهن سفت تره یا پنبه؟ اهن
سوال آخر: شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد که بود و اون روز تو خلوت
خودش به چی فکر میکرد!؟
------------------------------------
عاغا یکی از فانتزیام اینه ک برم پشت سر یه دختر خانم خوشکل بعد بگم چطوری عزیزم؟ چرا یادی نمیکنی؟
بعد دختره با کلی عشوه برگرده نگاه کنه ببینه دارم با گوشی صحبت میکنم
بیچاره دچار شکست روحی میشه
-------------------------------------------------
داداش کوچیکمو داشتم میبردم کلاس زبانش. دیدم یه داف کنار خیابون منتظر ماشینه. خواستم داداشرو بپیچونم بش گفتم اِ دیدی چی شد؟ یادم رفت دسته چکمو بیارم. بیا این 5 تومنو بگیر با تاکسی برو. بقیشم مال خودت.
گفت اولا فک کردی قیمت من 5 تومنه باش منو بِخَری؟ 5 تومنیو گرفتو گفت: دوما برو سوارش کن به کسی نمیگم.
دختررو سوار کردم، وقتی رسید به آموزشگاه زبانش خواست پیاده شه به دختره گفت:
ببین خانوم جون این تولدش 10 اردیبهشته، مواظب باش، خیلیارو اینطوری تیغ زده.
من :|
دختره پیاده شد رفت :|
---------------------------------------------

یه مَردِ داشت با خدا راز و نیاز می کرد ...


از خدا پرسید : خدا جون میتونم یه سوال ازت بیپرسم ؟؟؟


خدا گفت : بله بپرس !

مرد گفت : خدایا / این درسته که میگن 1 میلیون سال واسه تو اندازه ی 1 ثانیه است ؟؟؟

خدا گفت : بله درسته .. !

مرد گفت : بعد 1 میلیارد تومن واسه تو چه قدره ؟؟؟

خدا گفت : اندازه یه دو زاری ...

مرد : عجب / خدایا میشه یه دوزاری بهم بدی ؟؟؟

خدا : آره میشه ... فقط 1 ثانیه صبر کن .....



نظرات شما عزیزان:

zhale
ساعت22:25---5 خرداد 1392
پاسخ:ممنون عزیزم چشات عالی میبینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 22:20 ] [ vaiolet 96 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه