جوک جدید

الهه ی بهار!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ الهه ی بهار! خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تو روحشون که بلد نیستن شلوار بدوزن من اگه خیاط بودم دم باسن شلوارها حوله میدوختم
که راحت بشه دستا رو خشک کرد !
والا به خدا

::
اینایی که رژیم سخت میگیرن، خودشونو تیکه تیکه میکنن و یک عالمه لاغر میشن؛ بعد ازشون سوال که میکنی “چیکار کردی انقد لاغر شدی؟” میگن هیچی همینطوری . . . !
اینا همونایی هستن که تو مدرسه خر میزدن میگفتن هیچی نخوندیم و بعد از ریشه یابی همونایی هستن که دمپایی توالتو خیس میکنن !
::

آدم وقت نمیکنه به خودش برسه اون وقت میگن آدم به آدم میرسه ، در عجبم !
::

والدین گرامی اینقدر نگین “وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم ، اون جورخوب بودیم ”
مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین !
::

یعنی مزخرف ترین لحظه توی زندگی اون وقتیه که
.
با پسر داییت دعوات میشه
و نمیتونی بهش فش عمه بدی
اصلا کلی حالت گرفته میشه!
::لعنتی این صحفه آیپد چقدر زود کثیف میشه !
متوجه شدید من آیپد خریدم یا بیشتر توضیح بدم ؟!
::جناب سعدی فرموده بودند :
بر احوال آن مرد باید گریست | که دخلش بود نوزده ، خرج بیست !
.
که اگه الان بود باید میگفت :
بود حال و احوال آن مرد زار که دخلش ریال است ، خرجش دلار . . . !
::

با اونایی که ” دستشون به دهنشون نمیرسه ” درست حرف بزن!!


ممکنه دستشون به دهن تو برسه !!
.
.
.

یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ، ازش یه غول اومد بیرون


بهم گفت آرزو کن


گفتم یه خونه میخوام , گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !!؟؟


خیلی منطقی بود لامصب !
.
.
.میگما مامان شما هم سیب زمینی سرخ شده ها رو تا قبل از غذا


تو اعماق کابینتها قایم میکنه عایا !؟
.
.
.

من ساعت خوابم رو با آمریکا تنظیم کردم …


فقط مونده درسم رو تموم کنم،ویزا بگیرم، آیلتس قبول شم


پذیرش بگیرم، پول در بیارم و بلیت بخرمو برم …


همین
.
.
.

میرن ۱۰۰۰متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن


گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه ؟


بعد اسم برنامه رو میزارن


جستجوی هیولا …


هیولا تویی ، ول کن زبون بسته رو !
.
.
.

یه مقاله خوندم توش نوشته بود:


بعد از هر ۲۰ دقیقه کار با کامپیوتر،۲۰ ثانیه به یه جای دور نگاه کن!


از همینجا خدمت صاب مقاله سلام عرض میکنمو میگم:


آخه عزیز من !


من اگه میدونستم ۲۰ دقیقه دیگه کِی میشه،


که ۴ بار چاییم سرد نمیشد!!
.
.
.

دوست دارم الان یکی بغلم کنه بگه:


چته دیوونه بیا این یه نخ سیگارو بکش!!


منم بگم پاشو بروگمشوکصافت آشغال ناباب


خیلی صحنه آموزنده و ملودرامی میشه!
.
.
.

بچه بودم فک میکردم گوَزنا شوهر آهوا هستن
.
.
.
دخترا , پسرا… هرچقدرم عاشق چاووشی و یگانه باشید


یا حتی عاشق افتخاری و شجریان باشید


بازم هیچ فرقی نداره


شب عروسیتون باید امشو شوِ شِ لیپک لی لی لونه بذارید


این یه قانونه !
.
.
.
باز کجا ؟؟؟


سوالی که حتی اگه ۲سال خونه باشی


و یهو بخوای از خونه خارج بشی حتما میشنوی !
.
.
.
این روزا خرجم زیاد شده گرونی هم انقد بیداد میکنه


جیبم دیگه جواب که نمیده هیچ، تازه سوالم میپرسه!!!
.
.
.
خربزه که سهله….. ما نارنگیم میخوریم باید منتظر لرزش باشیم…
.
.
.
اگر “ضربه فنی” شدی ، دوباره شروع کن……


“ضربه مغزی” که نشدی……!!
.
.
.
طریقه روانی کردن دخترا با دو حرکت:


ازشون عکس بگیرید.


عکس رو بهشون نشون ندید!
.
.
.
از قیافه پسره معلومه مسواک شخصی هم نداره


قیافش شبیه دمپایی جلو بسته ی توالت میمونه


بعد تو اینفو زده :


“من همیشه بهترین ها واسم بوده و هست


اگه مال من نشدی قطعاً بهترین نبودی”
.
.
.
یه روزی میاد که بعدش دیگه مهم نیست فردایی در کار هست یا نه ؟


اون روز یا خیلی خوشبختی یا خیلی بدبخت
.
.
.
هموطن عزیز !


در آیین نامهی راهنمایی و رانندگی ، بخش حق تقدم


اشاره ای به قیمت خودروی شما نشده است !’
.
.
.
پدرش بهش گفت این ۱۰۰۰تا چسب زخم رو بفروش تا برات کفش بخرم …


بچه نشست با خودش فکر کرد یعنی باید آرزو کنم


۱۰۰۰نفر یه جاشون زخم بشه تا من کفش بخرم ؟


ولش کن ، همین خوبه …
.
.
.
اگه تو مسیری هستی که ترافیک نیست ، قطعاً اشتباه اومدی!
.
.
.

شوهر کيست؟
.
.
.
.
شوهر کسي است که آشغالارو مي ذاره دم در و چنان قيافه اي مي گيره انگار همه خونه رو تميز کرده!!
....................

خیلی دوست دارم یکی از استادام رو در حال خنده تو خیابون ببینم،
برم پیشش بگم:
"چیز خنده داری هست بگو ما هم بخندیم"

........................

***************
یارو میره تایلند ،میخواسته سوار اتوبوس بشه؛ مامور اتوبوس بهش میگه:ticket please
یارو: چی چی؟
مامور اتوبوس دوباره:your ticket
یارو:من که نفهمیدم چی گفتی اما محض احتیاط کره خر ... !!
مامور اتوبوس: هوی؛منو میگی؟؟ آشغال عوضی ....
شخص سومی از راه میرسه ومیگه: آقایون چرا دعوا میکنین؟ خوبیت نداره مملکت غریبه !!! صلوات برستین
کل اتوبوس: اللهم صل علی محمد و آل محمد!!

 

........................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همچنان تحریم ها اثر نداره خخخ

 

 

عکس : واکنش دخترا وقتی برای خواهرشون خواستگار میاد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,

] [ 18:51 ] [ vaiolet 96 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه